вторник, 28 августа 2012 г.

Модуль 3. Рефлексія

Працюючи над цим модулем, я намагалась сформувати навчальні цілі мого проекту. Це виявилось не так просто.  Ставлячи цілі , я користувалась такими основними критеріями: чи відповідають вони Державним стандартам , Навчальним програмам, чи вони досяжні, конкретні, вимірювані, чи спрямовані вони на розвиток навичок 21 століття. Працюючи над основними запитаннями проекту , я навчилась виділяти головне, формулювати лаконічні, однозначні питання. Ці питання мають допомагати учням логічно рухатися основними етапами вивчення теми та сконцентруватися на основних положеннях теми. Крім того працюючи над презентацією я намагалась визначити, що для дітей буде не лише цікавим та корисним для життя. які факти вони будуть використовувати у повсякденному житті.

Комментариев нет:

Отправить комментарий