У цьому модулі дуже цінним було дізнатися про те, що відбувається впродовж виконання учнями проекту з їх знаннями .
як учні просуваються у навчанні.Формуюче оцінювання може відбуватися не тільки і не стільки за допомогою балів, а через спостереження, складання звітів про виконання проекту, інтерв'ю під час консультацій, та також самооцінювання та взаємооцінювання учнів. Я побачила , що я можу використовувати різні форми і методи оцінювання не лише під час виконання учнями проектів, а й під час вивчення предмета на уроках. Мені сподобалась ЗХД- таблиця. Метод проектів показав, що слід навчати учнів самостійно відслідковувати власний процес навчання.
як учні просуваються у навчанні.Формуюче оцінювання може відбуватися не тільки і не стільки за допомогою балів, а через спостереження, складання звітів про виконання проекту, інтерв'ю під час консультацій, та також самооцінювання та взаємооцінювання учнів. Я побачила , що я можу використовувати різні форми і методи оцінювання не лише під час виконання учнями проектів, а й під час вивчення предмета на уроках. Мені сподобалась ЗХД- таблиця. Метод проектів показав, що слід навчати учнів самостійно відслідковувати власний процес навчання.
Комментариев нет:
Отправить комментарий