У цьому модулі, ми помінялись ролями вчитель - учень. Стали головними виконавцями, а саме учнями, і почали створювати роботу.
Для свого дослідження, як приклад учнівської роботи, я обрала презентацію. В ньому були визначені результати роботи групи біологів.
Виконання такої роботи допоже учням відповідально ставитись до поставленого дослідження, так як вони вже відповідальні за результат спільної роботи.
Для свого дослідження, як приклад учнівської роботи, я обрала презентацію. В ньому були визначені результати роботи групи біологів.
Виконання такої роботи допоже учням відповідально ставитись до поставленого дослідження, так як вони вже відповідальні за результат спільної роботи.
Завдання ж вчителя – допомогти учням, ставлячи перед ними конкретні цілеі, наявністю якихось поетапних результатів проету, формуюче оцінювання також.
Комментариев нет:
Отправить комментарий